Online booking | Nyheder | Ring på 44 44 11 15

Akupunktur

På klinikken tilbydes akupunktur behandling i relation til anden fysioterapi behandling eller som en selvstændig ydelse.Logo_udkast
Den akupunktur der tilbydes, er det der kendes som vestlig medicinsk akupunktur. Vores fysioterapeuter er uddannet indenfor

Dansk Selskab for Akupunktur i Fysioterapi (DSA), som er kendetegnet ved en forskningsbaseret tilgang til anvendelsen af akupunktur.

Læs mere om DSA her: http://www.dsa-fysio.dk/

Medicinsk akupunktur:

• Kaldes ofte triggerpunktsakupunktur og er, som undersøgelser har vist, meget efftektivt som smertelindrende behandling.
  • Kan ophæve muskelspasmer, der opleves som muskelømhed eller myoser og er den smertegivende faktor.
  • Stimulerer dannelsen af endofiner, der er kroppens egen morfin og virker derfor smertestillende.
  • Stimulerer dannelsen af naturlige steroider, der virker inflammationshæmmende og kan derfor mindske betændelsestilstande i kroppen.
  • Kan anvendes ved smerter i bevægeapparatet. Teknikken vil oftest være et supplement til den øvrige behandling.

FysioDanmark Bagsværd
Bagsværd Torv 2,1 sal